μια ανθολογία των ποιημάτων του Τόλη Νικηφόρου με εικόνες της Τζούλιας Φορτούνη

αn anthology of Tolis Nikiforou's poems with pictures by Julia Fortouni.

μαθητεία, 1



μαθαίνω μια ζωή την αλφαβήτα
γλυστράω στην επιφάνεια των γραμμάτων
με την παρήγορη ψευδαίσθηση
ότι θα φτάσω στο ωμέγα κάποτε
όπου ενεδρεύει όμως αναπόφευκτα
το ωκεάνιο και πάλι άλφα

με τις καμπύλες του
τον κύκλο του
τον πρώτο κι ίσως τελευταίο βηματισμό του
τις απροσμέτρητες στον χωροχρόνο
διαστάσεις του

γύρω απ' το άλφα περιστρέφομαι
στο αιμοσφαίριο αυτό βυθίζομαι
όπως σε προαιώνια μήτρα
πύλη του κόσμου και του άδη
έσχατο όριο της δικής μου επίγνωσης


η αρχή της μαθητείας μου δεν έχει τέλος

5 σχόλια:

Τζούλια Φορτούνη είπε...

αέναη μαθητεία αυτή η ζωή
απροσπέλαστη η γνώση της
όσο κι αν χοεοπηδούν τα 24 γραμματάκια μέσα μας
πάντα κάτι μας ξεφεύγει
στερητικό το άλφα
και το ωμέγα μια μόνιμα ανοιχτή παρένθεση
μόνο μια λέξη εμπεριέχει όλη τη γνώση:'αγαπώ'
αγαπώ και μαθαίνω
μαθαίνω και αγαπώ...
***

από τα καλύτερά σου Τόλη...τι άλλο να πω;
εύχομαι καλό μήνα με ανοιξιάτικη διάθεση...

Poet είπε...

Θα το διακινδυνεύσω να θεωρηθεί αυτό που πιστεύω ως ανταπόδοση μιας φιλοφρόνησης.

Μερικές φορές με αφήνουν βουβό οι εικόνες σου. Κι ας σου φαίνεται κάτι απλό ή ακριβώς γιατί είναι κάτι απλό. Μια απλή ωραία σύλληψη που εκφράζει σε εκπληκτικό βαθμό το ποίημά μου.

Καλό μήνα και καλή άνοιξη, Τζούλια.

Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ είπε...

Να μαι και εγώ να παλεύω με τις υποθέσεις του γραφείου και με κλεφτές ματίες να χαίρομαι ένα υπέροχο ποίημα και μια εξαίσια εικόνα. Τόλη δεν θα ήταν συγκλονιστικό ένα τυπωμένο βιβλίο με την ποίηση σου αντάμα με τις εικόνες της Τζούλιας;

Poet είπε...

Καλή ιδέα, Τάσο μου, λίγο ακριβή όμως. Χαρτί πολυτελείας, τετραχρωμίες και βάλε. Πάντως, την κρατάω στα υπόψη, έως ότου ολοκληρωθεί αυτή η ανθολόγηση και οι αντίστοιχες εικόνες της Τζούλιας. Πάντοτε ήθελα μια έκδοση εξαιρετικής ποιότητας με γύρω στα 30 επιλεγμένα ποιήματά μου.

Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ είπε...

Είμαι σίγουρος πως θα το πετύχεις και ότι θα έχει μεγάλη απήχηση στο κοινό της ποίησης. Υγεία να έχουμε και όλα θα γίνουν.