μια ανθολογία των ποιημάτων του Τόλη Νικηφόρου με εικόνες της Τζούλιας Φορτούνη

αn anthology of Tolis Nikiforou's poems with pictures by Julia Fortouni.

πρόταση


έχω
μια αρκουδίσια αγκαλιά
τη θέλεις;

μεγάλη και ζεστή
και χωρίς ίχνος μαύρου
το μαύρο κρύβεται
πίσω απ’ το πράσινο στα μάτια μου
κι είναι μόνο για μένα
για σένα φυλάω το βαθύ γαλάζιο
και ιδίως το κόκκινο

τι λες;
θα σου χαϊδεύω τα μαλλιά
τη λακουβίτσα στον λαιμό
την άλλη εκείνη στην παλάμη σου
θα σε χαϊδεύω με το χνώτο μου
χνώτο απαλό, μοναχικό
του δάσους
λιγάκι απελπισμένο

ααα …
κι ένα παραμύθι μαγικό
ένα παραμύθι θα σου ψιθυρίζω
και βέβαια της αγάπης
γλυκά τα δυο μας για να κοιμηθούμε
σαν τα μικρά παιδιά
για πάντα

14 σχόλια:

Levina είπε...

Όμορφοι στίχοι ,
μοιάζουν σαν χέρι απλωμένο που ζητά ένα χέρι να κρατήσει!
Χρώματα επάνω σε καμβά μαύρο !

Μαρια Τζιατζιου είπε...

Αέναη πράξη, μυσταγωγική, να κουρνιάζει ο ψίθυρος της αγάπης στα βάθη του... "για πάντα".

Την καλησπέρα μου ποιητή!

Αναμένω πάντα έναν ακόμα δρόμο σου προς τα μαγεμένα παραμύθια...

ποιώ - ελένη είπε...

Προβάλλει σαν κρύσταλλο αθάμπωτο
Με μια μόνο ρωγμή εγκάρσια
Για να αναπνέει η αγάπη
Που από τη φλόγα σου φύλαξα

Πολύ όμορφο και τρυφερό Τόλη
φιλί

Poet είπε...

Όλοι δεν χρειαζόμαστε ένα χέρι αδελφικό, συντροφικό, ερωτικό, Λεβίνα μου; Iδίως μπροστά στη νύχτα που ζυγώνει από παντού;

Και τ' αστέρια πάνω σε μαύρο καμβά λάμπουν. Χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα.

Poet είπε...

H αγάπη είναι η ίδια η πηγή της ύπαρξης, Μαρία μου, και η μοναδική δικαίωσή της. Αλλά και η μοναδική λύτρωση για όλους μας.

Τα παραμύθια μας μάλλον αργούν ακόμη. Ας σου συστήσω όμως από τώρα τον Μελένιο αρκούδο και το Μωβ χελιδόνι που ζουν στην κορυφή του Κόζιακα.

Φθινοπωρινή καλημέρα.

Poet είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε, Ελένη μου. Φιλί κι από μένα. Καλή σου μέρα.

logia είπε...

Ax αυτή η αγκαλιά
μεγάααλη και ζεστή

πόσο την έχουμε ανάγκη πάντα
μεγάλοι και μικροί

Poet είπε...

Χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω εδώ μετά τόσον καιρό, Νέλλη μου. Έτσι θέλω να φαντάζομαι την ποίησή μου, σαν μια μεγάλη αρκουδίσια αγκαλιά αργά το βράδυ, μια αγκαλιά που διώχνει τους εφιάλτες της ζωής.

Ανώνυμος είπε...

Τόλη, για σένα με όλη μου την αγάπη, η γραφή σου εξαιρετική πάντα..

Poet είπε...

Ευχαριστώ, Λένα μου. Και για το παλιό, ρομαντικό, αγαπημένο τραγούδι.

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Τι υπέροχη, υπέροχη, υπέροχη πρόταση...

Από εκείνες που μια γυναίκα λέει πάντα το "ναι".

Ένιωσα όμορφα διαβάζοντάς σας.

Poet είπε...

Αυτό το ποίημα, Βαϊα μου, μου βγήκε εντελώς αυθόρμητα, σχεδόν αυτούσιο, χωρίς εγκεφαλικές περιπλοκές. Με άλλα λόγια, η πρόταση με εκφράζει απόλυτα και χαίρομαι πολύ που σε άγγιξε.

55fm είπε...

Τέλειο!!!Πόσο με αγκάλιασε!!!

Poet είπε...

Φυσικά. Γιατί η αρκουδίσια αγκαλιά γίνεται ακόμα πιο μεγάλη και πιο ζεστή όταν πρόκειται για αγαπημένους φίλους.