μια ανθολογία των ποιημάτων του Τόλη Νικηφόρου με εικόνες της Τζούλιας Φορτούνη

αn anthology of Tolis Nikiforou's poems with pictures by Julia Fortouni.

η διψασμένη άβυσσος


  

                                                                      δεν φτάνει η γνώση
                                                                  οι συγκινήσεις, τα ταξίδια
                                                                           όλα όσα έζησα
                                                                       και κέρδισα ή έχασα
                                                                    στην περιπέτεια της ζωής

                                                                     το αίμα μου δεν φτάνει
                                                                              όσα έγραψα
                                                                      κι όσα ποτέ θα γράψω
                                                                    τα πάθη και τα λάθη μου
                                                                     η αγάπη που μου δόθηκε
                                                                κι εκείνη που σαν μυστική πηγή
                                                            δεν έπαψε ποτέ μέσα μου να αναβλύζει

                                                                            αυτό το χάσμα
                                                                         το απύθμενο κενό
                                                                     στα παιδικά μου χρόνια
                                                                θα κλείσει μόνο με τον θάνατο

                                                                      με την ψυχή μου μόνο
                                                                     θα ξεδιψάσει η άβυσσος

                                                     (από τη συλλογή Φλόγα απ' τη στάχτη, 2017)

Δεν υπάρχουν σχόλια: