μια ανθολογία των ποιημάτων του Τόλη Νικηφόρου με εικόνες της Τζούλιας Φορτούνη

αn anthology of Tolis Nikiforou's poems with pictures by Julia Fortouni.

αίνιγμα



με κάποιο τρόπο μαγικό
η ανάμνηση έχει γίνει προσμονή
κι όλες οι σκονισμένες μέρες μου
έχουν λουστεί στα μάτια σου
αστράφτει η Κυριακή στη γειτονιά
σαν καθαρό πουκάμισο φρεσκοσιδερωμένο

λοιπόν τι να ‘ναι αυτό το ρίγος
αυτή η εξαίσια λάμψη
οι σπίθες στο μισάνοιχτο παράθυρο
το ξεχασμένο άρωμα στο χώμα
η μουσική που πάλι ακούω στο μπαλκόνι μου
τι να ‘ναι αυτό το κόκκινο πουλί
ανάμεσα στα φύλλα
μεθυστικό σαν άνοιξη;

φωνή, ανάσα, ανάλαφρο περπάτημα
ή ξαφνικό χαμόγελο
τι να ‘ναι αυτό το θαύμα;

2 σχόλια:

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Να ζητήσετε και τσάκιση στο μπατζάκι, σαν τους παλιούς καλούς καιρούς.

Πάντοτε με ταξιδεύετε!
Καλό βράδυ!

Poet είπε...

Δεν δίνω ιδιαίτερη προσοχή στο ντύσιμο, Βαϊα μου. Μου αρκεί τα ρούχα να είναι καθαρά, όπως και ο άνθρωπος. Και ... νοσταλγώ τη νιότη μου και όχι τους δήθεν καλούς καιρούς του κάποτε.

Σε ευχαριστώ, καλό υπόλοιπο καλοκαίρι.